Kennis delen

Elke maand organiseert The Brown Paper Company masterclasses. Dit zijn interactieve sessies van twee uur waarbij u onderdeel zult zijn van energieke discussies in een interessant gezelschap. De verschillende soorten masterclasses geven antwoord op uiteenlopende actuele vraagstukken.

Agenda

Bezig met laden, een ogenblik a.u.b. of probeer opnieuw

Op aanvraag is het ook mogelijk om een masterclass voor een geheel managementteam te organiseren. Dit kan bij ons op kantoor in Bilthoven of op locatie.

Wie in uw netwerk gunt u een masterclass?


Terug naar boven

The Brown Paper Company

In de media

De medewerkers van The Brown Paper Company publiceren regelmatig artikelen en columns in Het Financieele Dagblad en managementbladen. Tevens verzorgen we interviews met bepalende leiders. Een voorbeeld hiervan is de interviewserie met CEO's van banken en verzekeraars in Banking Review die in het teken staan van de oprechte en integere organisatie. Hieronder treft u een selectie van deze artikelen aan.

Bezig met laden, een ogenblik a.u.b. of probeer opnieuw


Terug naar boven

The Brown Paper Company

Boeken


De Brown Paper-methode - volledig herziene editie

Organisaties met bestaansrecht hebben een sterk gemeenschappelijk beleefd en onderscheidend organisatie-DNA. Het vormt de ziel, creëert meerwaarde en laat de organisatie als één team opereren. Dit DNA is de reden waarom klanten graag bij u kopen en talentvolle medewerkers graag bij u willen werken. Veel organisaties zijn dit DNA verloren.

De grote vraag is: Hoeveel tijd heeft u nog?

Met de in dit boek beschreven en bewezen Brown Paper-methode creëren uitvoerenden, management en klanten gezamenlijk een onderscheidend DNA en grote organische groei. Een integrale benadering met aandacht voor cultuur en structuren met veel plezier en energie. Uitdagende coaching, trainingen en 'afspraak is afspraak' zorgen voor een slagvaardige organisatie.

Deze Brown Paper-methode simplificeert, leidt snel tot duurzame verbeteringen en wordt al vijftien jaar met succes toegepast bij kleine en grote bedrijven als Ricoh, Sita, Peugeot en Mammoet. In deze volledig herziene en uitgebreide editie van de bestseller uit 2009 zijn de ervaringen en inzichten uit de afgelopen jaren verwerkt.

In 2014 zijn we verkozen tot de nr. 1 in het MT organisatieadviesonderzoek onder 600 managers!

De Brown Paper-methode
Wessel Berkman, Hans van Wijhe en Dennis van Ravenswaaij
ISBN 978 90 470 0808
Uitgeverij Business Contact, Amsterdam

Meer weten of bestellen? Ga naar www.debrownpapermethode.nl

Lees meer


Het fysieke scheurboek: 365 vragen om je collega, je klant of jezelf uit te dagen

Een uitdagende vraag stellen geeft fantastische resultaten! Een goede vraag - zeker wanneer deze niet met ja of nee te beantwoorden is - kan tot besluiten aanzetten, een gesprek initiëren, medewerkers motiveren, je creativiteit aanwakkeren... allemaal zaken waar mensen en organisaties behoefte aan hebben.

Door open vragen te stellen nodig je een gesprekspartner uit meer informatie te geven. Het meest effectief is iemand even de tijd geven om over de vraag na te denken. Dan krijg je precies datgene wat je wilt bereiken: bewustwording. De reactie van de ander zegt ook iets over de kwaliteit van de door jouw gestelde vraag.

In de praktijk blijkt helaas dat goede vragen stellen één van de minst ontwikkelde vaardigheden is. Welk cijfer geef jij jezelf op dit vlak? Wat zou het je opleveren als je de beste uitdagende-vragensteller zou zijn? Hoe zouden je werkomgeving, de samenwerking met collega's en je privéomgeving er dan uitzien?

De 365 uitdagende vragen opgenomen in het scheurboek gaan over alle facetten van een organisatie: persoonlijke ontwikkeling, leefstijl, commercie, marketing, leiderschap en duurzaamheid. Sommige vragen zijn algemeen en andere juist zeer specifiek. Ook zijn er confronterende vragen. Schrik daar niet van. Ze zorgen meestal voor snellere ontwikkeling. Het scheurboek laat de lezer een jaar lang nadenken over kleine en grote verbeterpunten.

365 vragen om je collega, je klant of jezelf uit te dagen
Wessel Berkman
ISBN 978 90 470 0891 0
Uitgeverij Business Contact, Amsterdam

Direct bestellen? Ga naar www.365uitdagendevragen.nl

Lees meer


Sales! 50% meer omzet in 90 dagen

Omzet maken en verhogen is voor veel organisaties een blijvende bron van zorg. Verkopers en accountmanagers halen er volgens de directie niet uit wat erin zit. Ze denken en zeggen vaak meer binnen te halen dan wat de verkoopcijfers uitwijzen. En ligt het niet aan de verkopers, dan valt er doorgaans nog veel te verbeteren aan de informatie of de processen. Verkopers, managers en directie weten het: er ligt onbenut potentieel op de verkoopafdeling - schattingen van 50 tot 100 procent meer omzet zijn geen uitzondering.

Hoe kan de verkoopkracht van jouw bedrijf beter gemobiliseerd worden zodat er weer een echte salescultuur ontstaat? En wat kunt u doen om de organisatie weer energie te geven? Wessel Berkman en Bart de Groot beschrijven in dit boek hoe u een strakke verkooporganisatie opbouwt. Hun methode is overzichtelijk en actiegericht, met duidelijke processen en vaardigheden, en uitdagend management. Met Sales! kun je direct aan de slag. Beproefd bij veel organisaties! Dit boek heeft net als De Brown Paper-methode ook enige tijd in de Managementboek Top 10 gestaan.

Sales! 50% meer omzet in 90 dagen
Wessel Berkman & Bart de Groot
ISBN 978 90 470 0253 6
Uitgeverij Business Contact, Amsterdam

Meer weten of bestellen? Ga naar www.meeromzetin90dagen.nl

Lees meer


Sales! - Edition 2016

The ultimate customer service concept and generating (continuously growing) revenue are a going concern for many organizations. How much untapped potential exists within any given organization? By designing a commercial organizational DNA, with distinctive elements called 'Golden Stars' in the cultural and structural domains, you create the best customer journey and gain more control over your revenue.

How many structural and cultural Golden Stars do you have?

It is important for a DNA to be commonly experienced throughout the organization and to be managed without concessions. Only then a learning effect will take place, which will lead to surprising results: you will be able to better serve your customers, and you will generate higher revenue, with a higher margin. Sales, a word that is misinterpreted in many organizations, is the most rewarding profession there is: creating the most value for customers in the broadest sense.

In this book, Wessel Berkman describes how to develop and implement a unique commercial organizational DNA - with an extreme focus on optimally serving customers by viewing their wishes as 'needs', and more importantly as 'latent needs', and looking for ways to solve them all in a very broad sense.

Create the most advantage, be the best 'latent need solver' in everything you do!

Sales! - Edition 2016
Wessel Berkman & Dennis van Ravenswaaij
ISBN 9789492190154
The Brown Paper Company

Meer weten of bestellen? Ga naar www.moresalesin90days.com

Lees meer


Meer waarde - 26 topondernemers over maatschappelijk actief ondernemen

De erkenning dat de overheid in het verleden te veel taken naar zich toe heeft getrokken, in combinatie met de toenemende financiële crisis, leidt ertoe dat overheden zich steeds meer terugtrekken. De maatschappelijke rol van bedrijven wordt hiermee steeds belangrijker. Ieder jaarverslag kent tegenwoordig een hoofdstuk 'maatschappelijk verantwoord ondernemen', maar wat betekent dit eigenlijk? Hebben bedrijven daadwerkelijk maatschappelijke impact? En hoe zou het eigenlijk moeten zijn? Zou dat 'verantwoord' ondernemen niet veel 'actiever' moeten zijn, en op welk terrein dan wel?

De Publieke Zaak heeft een groot aantal prominente leiders uit het internationale bedrijfsleven, ondernemers en andere denkers naar hun visie op dit onderwerp gevraagd. In Meer waarde lezen we hoe zij omgaan met de maatschappelijke rol van hun bedrijven. Waarom zijn bedrijven maatschappelijk actief? Wat kunnen bedrijven bijdragen aan onze samenleving? Wat verwachten ze van de toekomst? Nooit eerder is een dergelijk breed en divers palet van corporate leiders rond dit thema bij elkaar gebracht. Aan het woord komen bestuurders, maar ook ondernemers, academici en andere scherpe denkers.

Meer waarde - 26 topondernemers over maatschappelijk actief ondernemen
Mickey Huibregtsen
ISBN 978 90 351 4102 5 
Uitgeverij Prometheus/Bert Bakker

Meer weten of bestellen? Ga naar www.brownpapercompany.nl/meerwaarde

Lees meer


Management zoals het bedoeld is

Bedrijven verspillen veel kapitaal door zich onvoldoende bewust te zijn van hun unieke kenmerken, hun DNA. Erger nog: in economisch zwaar weer worden die kenmerken als eerste wegbezuinigd. Dat gaat niet alleen ten koste van omzet en goodwill, maar betekent ook gemiste ontwikkelkansen en afnemende medewerkersbetrokkenheid.

Wessel Berkman laat praktisch en effectief zien hoe u het organisatie-DNA kunt activeren en in klinkende munt om kunt zetten. Daarvoor moet het aan twee voorwaarden voldoen: het moet onderscheidend zijn en het moet gemeenschappelijk beleefd worden. Dat realiseren is de taak van de manager: dat is management zoals het bedoeld is.

Management zoals het bedoeld is
Wessel Berkman
ISBN 978 90 470 06770
Business Contact

Meer weten of bestellen? Ga naar www.managementzoalshetbedoeldis.nl

Lees meer


Terug naar boven

The Brown Paper Company

Partners & tools

The Brown Paper Company werkt met verschillende partners om klanten nog beter te helpen. Tevens gebruiken en ontwikkelen wij tools die wij kunnen gebruiken bij projecten.

Marketing automation / Social selling

Contentleaders

Marketing is complex geworden. Daarom maken wij het weer simpel. Wij zorgen er voor dat mensen altijd bij zijn. Dat we de nieuwste tooling voor je uitproberen, zoals marketing automation. En dat we genoeg cases hebben om te weten wat wel en niet werkt. Voor jouw bedrijf betekent dit dat je geen extra mensen in dienst hoeft te nemen want Contentleaders = je complete marketingteam + alle tooling en software.

contentleaders.nl

Brand Experience

DST

Brand experience als katalysator voor sales. Sales is idealiter: prospects jouw oplossing laten beleven. Want als je iets beleeft, begrijp je het sneller, accepteer je het eerder, onthoud je het beter. En je wordt fan, dus je vertelt het door aan minimaal vijf anderen. Dit principe werkt in attracties, maar vooral ook in commerciële omgevingen. DST realiseert zulke brand experiences. Die ontpoppen zich al snel als katalysator voor al je sales en new business processen. Kijk maar eens bij DST-projecten zoals de Heineken Experience, het G4S Innovation Centre, de Auping Experience en het Design Thinking Center.

www.dst.nl

Vitaliteit: de mentale en fysieke fitheid van medewerkers

Charly Green

Tegelijkertijd ook uw DNA vitaler maken? Door het structureel uitdagen van medewerkers om fit te zijn en te blijven? Charly Green kan u samen met The Brown Paper Company voorzien van een op maat afgestemd aanbod, gekoppeld aan meetbare indicatoren en uw organisatiedoelstellingen!

www.charlygreen.nl

Mind&Health

De aanpak van Mind&Health is zeer compleet en deskundig. Het hoofd en lichaam kunnen als een ondeelbare eenheid worden gezien. Door hier interdisciplinair een complete dag naar te laten kijken door professionals en artsen kan er aansluitend 100 dagen lang naar gedragsverandering worden gekeken. Voor programma's zoals fysieke/medische analyses alsmede voor allerlei andere goed implementeerbare individuele en/of collectieve modules zetten wij Mind&Health graag in!

www.mindandhealth.nl

CRM / ERP

CTAC

Optimalisatie van uw IT structuur, snellere implementatie van CRM / ERP door grote gedragenheid door alle betrokkenen? CTAC is voor ons een bewezen samenwerkingspartner met een gegarandeerd succesvolle implementatie van ICT en de medewerkers. Hoe efficiënt en effectief werken uw medewerkers met ICT?

www.ctac.nl

Persoonlijke effectiviteit van managers over tijd

Managing Result

Hoe groot is de persoonlijke effectiviteit van uw management op team en individueel niveau? En hoe is de ontwikkeling hiervan in tijd? Hoe effectief is uw Management Development programma? ManagagingResult geeft u inzicht!

www.managingresult.nl

Business NLP Academy

Business NLP gaat uit van de gedachte: "Het enige dat telt is succes." Om succes te bereiken wordt er tegelijkertijd gewerkt aan: 1. Vergroting van kennis en inzicht = weten, 2. Nieuwe vaardigheden trainen = kunnen, 3. Persoonlijke ontwikkeling = mentaliteit. Dus gecoacht worden terwijl je leert en traint.

www.bnlpa.nl

Customer experience specialist

Altuïtion

Altuïtion is Nederlands' leidende Customer Experience Management-bureau. Altuïtion is gespecialiseerd in product-, proces- en service-innovaties waarbij de klantbeleving altijd centraal staat, dit zal ondernemingen onderscheidend commercieel voordeel opleveren. Altuïtion biedt inzicht in de 'zachte' drijfveren van klanten en prospects, en vertaalt deze in harde resultaten. Van new business tot klantbehoud.

www.altuition.nl

(Organisatie-)veranderingstools en -technieken

Organische Groei Monitor

Hoe groot is de organische groei van uw organisatie die het management maandelijks creëert? En hoe is de ontwikkeling hiervan in tijd? Hoe effectief zijn uw trainingsprogramma's voor de uitvoerende medewerkers en wat is er specifiek nodig om de organische groei te maximaliseren? De Organische Groei Monitor geeft u inzicht!

www.organischegroeimonitor.nl

De bewegingsmonitor

Hoe effectief en efficiënt zijn uw vergaderingen? Dragen deze bij aan de organische groei? En hoe is de ontwikkeling hiervan in tijd? De Bewegingsmonitor maakt ontwikkelingen inzichtelijk en bespreekbaar.

www.bewegingsmonitor.nl

Klant-in-Beeld

Met de online tool KlantinBeeld.nl kan je snel online inzicht krijgen in wat klanten en medewerkers vinden. Eenvoudig in te richten, duidelijke rapportages en snel te gebruiken in je eigen huisstijl.

www.klantinbeeld.nl

Terug naar boven

The Brown Paper Company

Bestuurscoaches

Ons team van bestuurscoaches heeft al een rijke en indrukwekkende carrière achter de rug en speelt nog dagelijks een belangrijke rol binnen organisatieverbetering.

Jan Walburg

Jan Walburg

Highlights:
  • Bijzonder hoogleraar in de positive psychology University of Twente
  • Voorzitter RvB Trimbos Instituut
  • Voorzitter RvB Jellinek
Aandachtsgebieden:
  • Positieve psychologie
  • Vitaliteit van personen en organisaties
Sectoren:
  • Organisaties in meest brede zin
Ferry I.M. Houterman

Ferry I.M. Houterman

Highlights:
  • Bedrijfscommissaris en maatschappelijk bestuurder met invloedrijk netwerk
Aandachtsgebieden:
  • Complexe stakeholders vraagstukken
  • Publiek-private relaties
  • Marketing en public affairs
  • Ondernemingsraden en vakbeweging
Sectoren:
  • Consumentengoederen, financiële sector, hospitality - horeca, media
Mr. Hans Eric Jansen

Mr. Hans Eric Jansen

Highlights:
  • Oprichter & CCO van SBM Offshore
  • CEO DeltaLloyd
  • Commissaris Brunel Holding
Aandachtsgebieden:
  • Customer Excellence
  • Commerciële strategie
Sectoren:
  • Financiële dienstverlening
  • Technische productie
John van Vianen

John van Vianen

Highlights:
  • CEO & Senior Executive Vice President KPN Business Market
  • Managing Director Information & Communication Solutions Getronics
Aandachtsgebieden:
  • Strategie, zakelijke dienstverlening, retail, innovatie en verbeteren
Sectoren:
  • Telecom & ICT
Cees van Steijn

Cees van Steijn

Highlights:
  • CEO Voorzitter Raad van Bestuur TMG
  • V.P. Network Performance KPN
  • Algemeen Directeur van Sena
Aandachtsgebieden:
  • Corporate renovatie
  • Ingrijpende herstructureringen
  • Ontwikkelen van nieuwe activiteiten of samenwerkingsverbanden
  • Tijdelijke bestuurder
Mr. Jacqueline Zuidweg

Mr. Jacqueline Zuidweg

Highlights:
  • Oprichter en CEO Zuidweg & Partners
  • Initiatiefnemer Stichting MKB Doorstart.nl
  • Zakenvrouw van het Jaar 2012
Aandachtsgebieden:
  • Ondernemerschap, inspiratie
  • Reorganisatie en schuldsanering
  • Veranderstrategie
Sectoren:
  • MKB
Ir. Jan Willem Eyssen

Ir. Jan Willem Eyssen

Highlights:
  • COO Telegraaf Media Groep NV
  • Directeur Oilily BV
  • Statutair directeur Delta Lloyd Schadeverzekeringen NV
Aandachtsgebieden:
  • Ervaren veranderaar, commissaris en raadsman, inspirator en teambuilder
Sectoren:
  • Retail, finance, consultancy, productie
John van der Ent

John van der Ent

Highlights:
  • CEO Etam Groep BV
  • CEO Dexcom Holdings NV (o.a. Dixons)
  • Chairman of the board Postkantoren BV / Bruna BV
  • Director Operations SHV-makro / Metro
Aandachtsgebieden:
  • Retail, consultancy en counseling
Sectoren:
  • Retail, productie en logistiek
Dr. Rodria Laline

Dr. Rodria Laline

Highlights:
  • CEO van wereldwijde initiatieven en corporate samenwerkingsverbanden
Aandachtsgebieden:
  • Governance, strategie, innovatie en waardecreatie, internationaal ondernemen
Sectoren:
  • ICT, innovation and digital readiness
  • Real estate, finance, investment and fund industry
Bercan Günel

Bercan Günel

Highlights:
  • CFO Brunel
  • Commissaris bij verschillende (familie)bedrijven
Aandachtsgebieden:
  • (Markt)strategie
  • Governance
Sectoren:
  • (Zakelijke) dienstverlening
  • Consultancy, accountancy
Robert Benninga

Robert Benninga

Highlights:
  • Hyatt USA, Ahold, De Bijenkorf, WE International & METRO, Master Classes/Sessies
Aandachtsgebieden:
  • Persoonlijk en professioneel potentieel van alle betrokkenen werkelijk optimaal benutten en stimuleren
Sectoren:
  • Organisaties in de meest brede zin
Remt Melles

Remt Melles

Highlights:
  • Oprichter A&Q fashion
  • Commercieel directeur MS Mode
  • Commercieel directeur Etam/Promiss
Aandachtsgebieden:
  • Ondernemerschap, inkoop, motivator en inspirator
Sectoren:
  • Entrepeneur, retail, wholesale, production

The Brown Paper Company beschikt over een team van zeer ervaren bestuurscoaches die Raden van Bestuur en Hoofddirecties kunnen helpen bij hun ambitie de beste te worden in hun sector. De bestuurscoach van The Brown Paper Company acteert vanuit de integrale benadering van structuur en cultuur binnen de organisatie. Elk besluit dat wordt genomen moet congruent zijn met de missie en visie. Alleen dan begrijpen alle stakeholders waarom ze fan moeten zijn van deze organisatie.

Bestuurscoaching handelt over strategische vraagstukken die betrekking hebben op Fusies & Overnames, Integratie & Splitsing, Organische groei, Design van structuur, Integrale change trajecten, Corporate Governance, Optimaliseren van de samenwerking en Begeleiden van de Why. Dilemma's en vraagstukken op het vlak van strategie en haar executie vragen naar onze mening om een optimale externe ondersteuning en challenge. In een aantal sessies gaat de bestuurscoach aan de slag met de directieteams. Dit zal een combinatie zijn van plenair overleg en individuele gesprekken en intervisies.

De missie van de bestuurscoach is dan ook om de verbinding tussen het management en de medewerkers binnen een organisatie te optimaliseren. Door de perceptiekloof zo klein mogelijk te maken, wordt de performance van de organisatie geoptimaliseerd. Een onderscheidend, duurzaam en gemeenschappelijk beleefd organisatie-DNA is het doel. Organische groei zoals het bedoeld is!

Meer informatie?

Download hier de presentatie over ons bestaansrecht


Terug naar boven

The Brown Paper Company

Bezig met laden, een ogenblik geduld a.u.b.

×

Bezig met laden, een ogenblik geduld a.u.b.

×

Bezig met laden, een ogenblik geduld a.u.b.

×

Bezig met laden, een ogenblik geduld a.u.b.

×

Bezig met laden, een ogenblik geduld a.u.b.

×

Bezig met laden, een ogenblik geduld a.u.b.

×

Bezig met laden, een ogenblik geduld a.u.b.

×

Bezig met laden, een ogenblik geduld a.u.b.

×

Bezig met laden, een ogenblik geduld a.u.b.

×

Bezig met laden, een ogenblik geduld a.u.b.

×

Bezig met laden, een ogenblik geduld a.u.b.

×

Bezig met laden, een ogenblik geduld a.u.b.

×

NINTES

NINTES

NINTES is het leiderschapsnetwerk voor talentvolle toekomstige bestuurders waar we jonge toptalenten uit bedrijfsleven en overheid vroegtijdig uitdagen hun toekomstig speelveld te verkennen. Het programma bestaat uit vier bijeenkomsten (Experiences) per jaar rondom de grote thema's op de maatschappelijke agenda. In het netwerk bezoeken deelnemers elkaars organisaties om meer van elkaar te leren rond diezelfde thema's en de activiteiten van de organisatie. Duurzaam Doorpakken is de serie bijeenkomsten die zich daarin specifiek richt op de duurzaamheidsagenda van de organisatie.

Inleiders dagen deelnemers uit in debat en op meer specifieke eigen cases in kleine werkgroepen. Doel is toptalent in een netwerkomgeving van elkaar te laten leren over specifieke uitdagingen in de toekomst en hen te ondersteunen in hun ontwikkeling naar een eindverantwoordelijke functie in hun organisatie.

Kijk voor meer informatie op www.nintes.nl, waar je informatie vindt over de agenda en de mensen met wie wij werken.


Terug naar boven

The Brown Paper Company

NedBricks voor de uitdagingen van morgen

NedBricks - Voor de uitdagingen van morgen

Jaarlijks publiceert Management Team de Goudhaantjes 100, de lijst met de 100 meest veelbelovende toptalenten van het Nederlandse bedrijfsleven. Daaropvolgend hebben MT en The Brown Paper Company gezamenlijk het initiatief genomen een hecht netwerk te bouwen rond deze topmanagers. Inmiddels is de opvolger van Club Goudhaantjes, NedBricks, klaar om deze groep welkom te heten in het netwerk.

Deelnemers aan NedBricks zijn jonge (<50 jaar) en ambitieuze mannen en vrouwen, die een bestuursfunctie hebben binnen grote en invloedrijke organisaties uit bedrijfsleven en overheid. Zij ontmoeten elkaar in een jaarlijks programma meerdere malen rond specifieke thema's, waarin ze intensief samen aan de slag gaan om de onderwerpen te verdiepen en hun eigen ontwikkeling te versnellen. Interactie, reflectie, intervisie en netwerken zijn de ingrediënten!

Meer weten? Lees verder op www.nedbricks.nl of neem contact op met Nicky van Gulden, op +31 6 24 51 04 80 of Marcel van der Schaaff op +31 6 53 97 08 64.


Terug naar boven

The Brown Paper Company

LOS - Inspiratie voor Groei

LOS - Inspiratie voor Groei

LOS is het netwerk voor commerciële top account executives uit de deelnemende organisaties. Er zal in de toekomst veel veranderen in de wereld van commercie. Het doel van LOS is commerçanten intensief te laten samenwerken en samen beter te laten inspelen op de toekomstige thema's van hun klanten. LOS wil gezamenlijk de beste oplossing bieden in bredere zin en het beste netwerk vormen. LOS is het commerciële netwerk van de toekomst! Deelnemende organisaties zijn onder andere EY, Eneco, Oracle, Ricoh, PostNL en Menzis.

Meer weten? Bekijk de presentatie of neem contact op met Wessel Berkman via +31 6 54 93 56 71.


Terug naar boven

The Brown Paper Company

Disclaimer

De informatie op deze website wordt beschikbaar gesteld door The Brown Paper Company. The Brown Paper Company besteedt uiterste zorg aan het zo actueel, correct en compleet mogelijk maken en houden van de inhoud van deze website. The Brown Paper Company aanvaardt geen aansprakelijkheid voor schade als gevolg van het gebruik, op welke wijze dan ook, van de aangeboden informatie op de website van The Brown Paper Company. Ook kunnen aan de inhoud van deze website geen rechten worden ontleend.

The Brown Paper Company heeft en behoudt het intellectuele eigendomsrecht van de op de website verstrekte informatie (teksten, logo's en beeldmateriaal). Niets van de op de website van The Brown Paper Company aangeboden informatie mag zonder schriftelijke toestemming van The Brown Paper Company openbaar worden gemaakt en/of verspreid en/of verveelvoudigd. Citeren altijd met bronvermelding. Niets uit deze website mag worden verveelvuldigd en/of openbaar gemaakt door middel van druk, fotokopie, microfilm, of op welke andere wijze dan ook, zonder voorafgaande schriftelijke toestemming van The Brown Paper Company.

Privacy Statement

The Brown Paper Company respecteert de privacy van elke bezoeker aan deze site. The Brown Paper Company verzamelt geen persoonsgegevens tenzij deze op vrijwillige basis worden verstrekt. Met het invullen en versturen van een formulier, of het verzenden van een e-mail geeft een bezoeker The Brown Paper Company toestemming zijn of haar persoonlijke gegevens op te slaan en te gebruiken voor marktonderzoek en statistische doeleinden.

Daarnaast gaat The Brown Paper Company er van uit dat een bezoeker geen bezwaar maakt tegen het ontvangen van informatie over actuele aanbiedingen van The Brown Paper Company. The Brown Paper Company verzekert elke bezoeker met de grootste zorgvuldigheid om te gaan met persoonlijke gegevens conform de geldende wettelijke bepalingen en zal deze gegevens niet verstrekken aan derden.

×