Klantwens


Terug naar boven

The Brown Paper Company

Klanten

The Brown Paper Company heeft sinds 1999 een divers klantenbestand opgebouwd. Organisaties waar The Brown Paper Company met grote trots de laatste jaren voor gewerkt heeft, zijn onder meer:

Zakelijke dienstverlening - Algemeen

ISS
NautaDutilh
Unique
Randstad
Cargonaut
Neway
Sita
EBS
VvAA
KPMG
Installatiebedrijf Unica
Radio Holland

Zakelijke dienstverlening - Logistiek & Transport

Mammoet
Friesland Campina
Schiphol Group
De Boer tenten

Zakelijke dienstverlening - ICT

Microsoft
CTAC
Ricoh
Boost Mobile
Hewlett-Packard

Media

Edelman
Management Team Magazine

Automotive

Innovam
Pon
Opel
Man
Peugeot
ANWB
Volkswagen
Volvo
BMW

Retail

Zeelands Roem
La Place
De Wilmersberg
Beter Horen
Euphony
Miss Etam

Sport

NAC
FC Utrecht

Telecom

KPN
Vodafone
T-Mobile

Goede doelen / branchvereningingen / bonden

Amref
Warchild
Vereniging Openbaar Onderwijs
CNV

Financiële dienstverlening

Monuta
Rabobank
SNS Bank
MN
Nationale Nederlanden
CED
Van Lanschot Bankiers

Energy

Liandon
Liander
NUON
Essent
Eneco

Bouw

BAM
Heijmans
Vialis

Opleidingen

ROC van Amsterdam
Hogeschool van Amsterdam

Productie, logistiek en onderhoud

Volker Wessels Telecom
De Jong Installatietechniek
A-ware
TEVA Pharmaceuticals
Aluchemie
Lyondellbasell

Wat is de uitdaging voor uw organisatie?


Terug naar boven

The Brown Paper Company

Quotes

Het in kaart brengen van een huidige situatie en de nieuwe werkelijkheid ontwerpen op een grote poster met elkaar creëert een sfeer van vertrouwen, energie en verantwoordelijkheid. Hugo Cooyman - DGA, CTAC

Continue klantdenken in een structuur zoals met Gouden Stippen is vernieuwend voor ons. Het is nog scherper dan we vooheen deden. Het herinnert je elke dag waarvoor je het doet als organisatie. Rached Dekker - Commercieel Directeur, Ricoh

Met de organische groei monitor (OGM) hebben we een duidelijke manier hoe we gemeenschappelijk denken over presteren en het ontwikkelen van een commercieel DNA. In de dialoog ontstaat al snel een gemeenschappelijk beeld over de concrete ontwikkelstappen die we nog moeten maken. Daarbij kan per stap worden bepaald of deze door de accountmanager zelf kan worden opgepakt of welke hulp, training of coaching nodig is. Hans Verkerk - Commercieel Directeur, NS

De resultaten van de Brown Paper sessies zijn significant. De inzichten in verbeteringen, in hoe meer verkopen, minder ruis en toegenomen productiviteit leveren een betere organisatie op die de hoogste meerwaarde creëert voor onze klanten. Door de benadering waar je met al je collega's werkt aan de beste oplossing ontstaan er een wij gevoel tussen uitvoerende medewerkers en managers. Rick Hermans - Commercieel Directeur, Peugeot

Door de persoonlijke effectiviteit (PEP) structureel te bespreken met managers is er geen perceptieverschil meer tussen wat we als organisatie willen. Daarmee is duidelijk welke ontwikkeling noodzakelijk is om slagvaardiger te worden. Cees de Jong - Operationeel Directeur, KPN

In de stuurgroep meetings maakten we maandelijks de balans op qua ontwikkeling en resultaat, en die hielpen echt om ook als management de juiste focus aan te brengen en beter samen te werken. Guus - Commercieel Manager, Mammoet

Ons organisatie-DNA is nu zo ontwikkeld en geïmplementeerd, dat onze organisatie nu in staat is om zichzelf en onze producten en diensten continue te verbeteren. Dat is precies waar de BP aanpak ons bij heeft geholpen. En dat alles met verrassend goede resultaten! Leo Franssen - Directeur, Innovam

De persoonlijke effectiviteit van onze (regio)managers was sterk bepalend voor het eindresultaat van het verbeterproject. Een van de sterkste winstpunten was met name door de managers intensief te helpen in hun rol als coach, uitdager en structureel opvolger, juist tijdens het veranderproces. Richard van Rooij - Directeur Retail, SNS

We hebben grote doelen met grootse projecten. De kracht schuilt echter in samen met de teams aan de slag gaan en veel kleine concrete resultaat boeken. Sander Kernkamp - Directielid, NN

Een detail data-analyse in combinatie met de verschillende brown papers om de huidige situatie in kaart te brengen geeft snel inzicht waardoor je goede besluiten kan nemen waar iedereen zich in herkent. Johan Manders - Directeur HR, Beter Horen

De Brown Paper-methode leidt heel systematisch tot verrassend snelle verbeteringen in organisaties o.a. omdat medewerkers zelf de verantwoordelijkheid om het 'steeds beter te gaan doen' zich eigen gaan maken door deze methode. Medewerkers voelen zich steeds meer verbonden met hun werk, hun team en hun organisatie, omdat ze zich 'mede-eigenaar' gaan voelen. Bernard Fransen

"De kern van de Brown Paper-methode is organisaties het vermogen en de souplesse te geven zodat ze zichzelf continue kunnen aanpassen en dus bij de tijd blijven!" Aad Veenman


Terug naar boven

The Brown Paper Company

Interviews met klanten

Hieronder treft u een aantal interviews aan van welbekende voormalig CEO's met enkele van onze klanten over onze activiteiten. Als u zelf van onze klanten wilt horen hoe wij te werk gaan en welke resultaten wij behalen, brengen wij u met alle plezier in contact met een Brown Paper-klant.

Aad Veenman (NS)

Anthony Burgmans (Unilever)

Peter Elverding (DSM)

 
  • Download hier alle interviews

Terug naar boven

The Brown Paper Company

Waardering in de markt

In 2014: Nr 1 organisatieadviesbureau van Nederland!

In 2014 heeft Management Team The Brown Paper Company uitgeroepen tot nr 1. organisatieadviesbureau van Nederland! De jaarlijkse top 100 organisatieadviesbureaus van Management Team is in opdracht van het magazine op basis van onderzoek onder meer dan 600 managers.

We zijn ongelooflijk trots op onze nr.1 positie in dit onderzoek! Download hier het artikel met de volledige uitslag van het onderzoek en een interview.


MT100 2014 Top 10 Organisatieadviesbureaus:

  1. The Brown Paper Company
  2. First Consulting
  3. Deloitte
  4. AT Osborne
  5. House of Performance
  6. Berenschot
  7. EY
  8. BMC
  9. CGI
  10. Capgemini Consulting


In 2015 stonden we 7e in een nieuw marktonderzoek met een andere opzet. In dit onderzoek zijn wij het beste alternatief naast de grote traditionele bureaus! Dat willen we ook zijn. En daar zijn we natuurlijk erg blij mee en trots op!

Waar we overigens het meest om bekend staan is onze integrale aanpak in cultuur en structuur in commerciële optimalisaties door de gehele keten heen en onze topprogramma's voor een slagvaardig management.


Terug naar boven

The Brown Paper Company

Disclaimer

De informatie op deze website wordt beschikbaar gesteld door The Brown Paper Company. The Brown Paper Company besteedt uiterste zorg aan het zo actueel, correct en compleet mogelijk maken en houden van de inhoud van deze website. The Brown Paper Company aanvaardt geen aansprakelijkheid voor schade als gevolg van het gebruik, op welke wijze dan ook, van de aangeboden informatie op de website van The Brown Paper Company. Ook kunnen aan de inhoud van deze website geen rechten worden ontleend.

The Brown Paper Company heeft en behoudt het intellectuele eigendomsrecht van de op de website verstrekte informatie (teksten, logo's en beeldmateriaal). Niets van de op de website van The Brown Paper Company aangeboden informatie mag zonder schriftelijke toestemming van The Brown Paper Company openbaar worden gemaakt en/of verspreid en/of verveelvoudigd. Citeren altijd met bronvermelding. Niets uit deze website mag worden verveelvuldigd en/of openbaar gemaakt door middel van druk, fotokopie, microfilm, of op welke andere wijze dan ook, zonder voorafgaande schriftelijke toestemming van The Brown Paper Company.

Privacy Statement

The Brown Paper Company respecteert de privacy van elke bezoeker aan deze site. The Brown Paper Company verzamelt geen persoonsgegevens tenzij deze op vrijwillige basis worden verstrekt. Met het invullen en versturen van een formulier, of het verzenden van een e-mail geeft een bezoeker The Brown Paper Company toestemming zijn of haar persoonlijke gegevens op te slaan en te gebruiken voor marktonderzoek en statistische doeleinden.

Daarnaast gaat The Brown Paper Company er van uit dat een bezoeker geen bezwaar maakt tegen het ontvangen van informatie over actuele aanbiedingen van The Brown Paper Company. The Brown Paper Company verzekert elke bezoeker met de grootste zorgvuldigheid om te gaan met persoonlijke gegevens conform de geldende wettelijke bepalingen en zal deze gegevens niet verstrekken aan derden.

×